Request lagu "Menggapai Mimpi" di stesen-stesen radio



Untuk request, sila klik logo di bawah




[ Copy this | Start New | Full Size ] TAK DAPAT BUKA chatango ni?...cuba KLIK SINI

JUTAAN TERIMA KASIH!

02 Mei 2009

JUTAAN terima kasih diucapkan dan setinggi-tinggi penghargaan diberikan kepada semua Peminat/Penyokong/Pengundi Esther di mana pun anda berada. Pihak kami mendapati, antara punca utama kita tidak dapat merealisasikan impian Esther adalah masalah teknikal. Masalah kesesakan dalam talian telah berlaku semasa konsert akhir sedang berlangsung. Admin blog ini sendiri yang mengundi sejak dari petang 1 Mei 2009 tidak mendapat "reply" hingga sekarang ini (jam 2.31am, 2 Mei 2009).

Kepada semua peminat Esther, harap anda kekalkan sokongan kepada Esther sampai bila-bila pun. Siapa kata tak menang OIAM, maka tak boleh berjaya dalam bidang seni. Rezeki ada di mana-mana. Lihat sahaja finalis-finalis OIAM yang lepas. Apa yang penting, Esther mempunyai keunikan tersendiri yang boleh kita banggakan.

SEKALI LAGI, kami dari pengurusan EFC/EOFC Online memohon sokongan yang tidak berbelah diberikan kepada Esther sehingga ke akhir kareer seni beliau.

0 komen:

Untuk mengundi Esther sila taip YES ESTHER dan hantar ke 33399.

  © 2008/2009 Esther Applunius™/TanakwaguKL™/Becky84sabah™/Ayuki™/Miz Ikizino3™/Christy_Benedict. Hakcipta Terpelihara. Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com

Back to TOP