Request lagu "Menggapai Mimpi" di stesen-stesen radio



Untuk request, sila klik logo di bawah




[ Copy this | Start New | Full Size ] TAK DAPAT BUKA chatango ni?...cuba KLIK SINI

Konsert minggu keempat - Dialah Di Hati (Datuk Siti Nurhaliza)

09 Mac 2009



Untuk ulasan sila klik sini DBOS-FM , HB dan RentakSejuta

Komen ESTHER: "Memang saya nak ubah ini dan itu tetapi saya menghormati pendapat komposer lagu. Saya belum matang lagi (dalam industri muzik).

"Apa pun saya ada cara sendiri, namun saya simpan. Seperti yang Syafinaz katakan, saya berharap mempunyai kebebasan untuk buat (nyanyikan lagu) cara sendiri." - (mStar)





Ermm...tak dapat bergambar dengan Esther?....poster pun poster laa..


Nah!!!...kumpulan tukang sorak baru...


Esther?...TATAP!


Esther FC tengah berbaris untuk masuk ke studio


Esther FC...antara yang terawal masuk ke studio


Mak, ayah...sekejap lagi muka kami akan keluar TV....


Wartawan Rentak Sejuta (Anas) pun join


Tiap minggu ada saja muka-muka baru...


Menunggu masa yang sesuai untuk angkat banner


Tengah cari kelemahan persembahan Esther. Jumpa tak?


Ada bakat ka nak jadi Pengkritik?

Bakal Ratu Soul 'in purple'!












0 komen:

Untuk mengundi Esther sila taip YES ESTHER dan hantar ke 33399.

  © 2008/2009 Esther Applunius™/TanakwaguKL™/Becky84sabah™/Ayuki™/Miz Ikizino3™/Christy_Benedict. Hakcipta Terpelihara. Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com

Back to TOP